lördag, januari 14, 2017

Slappardag

Inte för att det blev särskilt blött igår men jag kunde ju inte somna förrän vid 3-tiden å vaknade tidigt så jag gick å la mig i soffan och sov till å från. Slappade framför tvn så det blev en sen frukost.Det blev även en sen morgonpromenad med hundarna. Vi kom ut först kl. 13:30 å då gick vi en riktigt lång promenad på 9 km. Härligt soligt och –6 grader kallt.

Även på eftermiddagen slappade vi och sedan åt vi trerättersmiddag, Rester från igår så det går verkligen ingen nöd på oss. Både förra helgen och denna har vi ätit oxfilé varje dag. Winking smile

Såg en bra film på kvällen å sen kunde jag såklart inte somna så jag satt å såg tv till närmare 4. Blir tokig på att inte vara trött och kunna sova för fokuseringsförmåga är under all kritik. Helt obefintlig skulle jag säga….

Inga kommentarer: