måndag, januari 30, 2017

Ny vecka…

Min sjukskrivning på intyg gick ut i fredags men jag fick inte någon läkartid förrän på onsdag. Fortsätter dock på eget bevåg med den sjukskrivning jag hade förra veckan så får vi se vad resultatet blir efter läkarbesöket.

Efter mina två timmar på jobbet åkte jag hem och vilade. Känner mig trött och passiv men försöker i alla fall gå promenader med tjejerna för att komma ut i dagsljus och för att röra på mig vilket jag känner ger mig energi. Försöker också göra nån insats hemma bara för att göra nått konstruktivt. Lådan i köket stod på schemat idag. Där samlas allehanda grejer å sen hittar man inget. En proppfull låda så nästan tom ut efter att jag rensat och slängt mycket.

Innan Henke kom hem efter jobbet så promenerade jag med hundarna. Då hinner jag ut innan det blir mörkt vilket känns skönt.

Inga kommentarer: