tisdag, maj 07, 2019

I Gävle på kurs och hälsoresultat på valp

Började jobba klockan 7 som vanligt men redan strax efter 7:30 åkte jag ner till tågstationen för att åka ner till Gävle på kurs om ansvarsutredningar i ärenden om förorenad mark. Bra att träffas men inte så mycket nytt. Lunch intogs på Gävle Gourmet som har såå god mat!

Tyvärr kunde jag inte vara med på eftermiddagen eftersom jag hade en tid på hälsocentralen för att ta bort stygnen sedan de tog bort mera av de födelsemärke som jag tagit bort sedan tidigare.

På vägen hem stannade jag på posten och skickade tillbaka några plagg av de jag beställt från BonPrix. Passade också på att handla på Ica när jag ändå var där.

När jag och Henke kom hem så bytte vi om och så drog vi ut och sprang. Henke sprang för första gången så han sprang med Humla 3,4 km medan jag och Vinna sprang 5 km.

Dusch och sedan middag i form av renskav med ris blev det idag.

Bäst var ändå att Zoey, som är den sista i kullen att röntga, fick fria höfter och armbågar. Resultatet blev B/UA så nu är samtliga i kullen friröntgare. Härligt!







Inga kommentarer: