torsdag, maj 30, 2019

Riktigt lång promenad

Vaknade som vanligt tidigt och tanken var att jag skulle springa. Bytte om och gick ut redan klockan 06:45 men kände mig tung i kroppen och dessutom kändes det för varmt. Bestämde mig istället för att ta med en vattenflaska i handen och promenera i rask takt. Eftersom jag inte sprang så bestämde jag mig för att gå långt. Gick bort förbi FigtreeBay och tills strandpromenaden slutade. Blev totalt ca 45 minuter åt vardera håll och enligt Samsungappen så var avståndet som jag avverkat nästan 9 km vilket kan stämma eftersom de sa att det var drygt 3 km till FigTree Bay och jag gick längre.

Väl hemma så blev det även idag ett dopp i poolen och sedan frukost. Redan på vägen upp på rummet så tog jag med mig lite blåbärssmoothie som svalkade gott.

Insmord och klar så gick vi och åt frukost klockan9 som vanligt. Sol och bad… Ja ni börjar känna till trallen nu…

Kändes bra att ha promenerat före frukost så jag föreslog att vi alla skulle gå en promenad på morgon innan maten.

Även ikväll träffades vi på vår balkong innan middagen och även ikväll så var showen under all kritik men vi blev mätte och nöjda ändå.

Man är lite trött efter dagen och den enorma värmen på över 30 grader i skuggan.

Inga kommentarer: