måndag, maj 04, 2020

En vecka i hemmets tjänst

Så var det dags för en arbetsvecka från mitt eget hem. Har massor av skrivjobb så nu är det bara att hugga in.

Trots mycket planerat skrivjobb så dyker det upp annat. Det som just nu är på tapeten är oro för telefonmaster och min teori är att det är den konspirationsteorin om 5G master och coronaviruset som satt igång diskussion om detta igen även om det inte i alla ärenden nämns kopplingen till Coronaviruset.

Det andra som ruckade min plan var SVT som ville ha en intervju med anledning av den trängseltillsyn som vi på miljökontoret genomförde under torsdag och lördag så det blev en rad telefonsamtal med ett par olika reportrar och sen åkte jag iväg till stan för en filmad intervju.

På lunchen blev det en promenad då jag fotade hundarna men tyvärr verkar minneskortet i kameran spelat mig ett spratt så de flesta av bilderna försvann ???

När Henke kom hem på eftermiddagen blev det en promenad och sen middag och lite lydnadsträning på gården.

Å såklart blev vi tvungna att se nyheterna på kvällen eftersom reportaget med mig skulle sändas redan ikväll.

Inga kommentarer: