fredag, maj 15, 2020

Fredagsfeeling

Sista arbetsdagen för denna period på plats på Håstaängsgård. Full rulle hela dagen och trots att min tanke i veckan varit att genomföra några inspektioner så har inkommande ärenden gjort att jag haft fullt upp och därför inte hunnit med mera än en inspektion på ett företag.

På lunchen åkte jag till klubben och tränade lite rallylydnad. Blev en kort snabb träning och dessutom en kort promenad i skogen. Precis när jag kom ner på planen så kom en hagelskur som tack och lov blev ganska kortvarig.

Efter jobbet så åkte vi upp till skjutbanan och la spår till tjejerna. Vinna som är ganska seg nu fick ett knappt 500 m spår som jag gick ut och Esset fick ett spår som var drygt 600m som Henke gått ut. Båda skötte sina spår väldigt fint och hittade alla föremål.

En av valpköparna la tidigare en dag ut en bild på deras planerade middag. Räkor, aioli och ett mousserande vin och det fastnade jag för så det blev även vår fredagsmiddag.

Inga kommentarer: