onsdag, maj 06, 2020

Ny oviss dag

Jag hade tagit med mig en hel del skrivjobb hem för denna veckan men oj vad saker och ting pockar på och “stör” den planeringen. Idag blev det Teamsmöten, en rad telefonsamtal och mail och dessutom besök på fastighet/företag inom vattenskyddsområdet.

Satt också med behovsutredningen och ett yttrande till Miljödepartementet men det innebär såklart att man först måste läsa in materialet.

Idag sprang jag genom byn, 4 km vid 13-tiden då jag fortfarande inte haft lunch. Blev en dusch och sedan intog jag maten efter att ha börjat jobba igen kl. 14 samtidigt som jag lyssnade på folkhälsomyndighetens presskonferens.

Efter den blev det sedan jobb fram till efter klockan 17 så det blev en lång arbetsdags.

Nä jobbet var klart blev det en promenad genom Nordenholm och samtidigt fortsatte jag att nöta på med vattenigångar för det går lite trögt på den fronten.

På kvällen blev det “Rebecca Martinsson” och  till middag med ädelostfylld kyckling.

Inga kommentarer: