fredag, september 09, 2022

Anställningsintervjuer

 Idag var fokus anställningsintervjuer på jobbet. Vi hade genomgång av de som kallats på intervju på morgonen sen lagom till fikat hade vi den första sökande som vi kallat till intervju. På fikat kom också Micke, fd byggchefen, på besök vilket var trevligt.

Den första intervjun pågick fram till lunch då jag åkte hem till tjejerna och gick en promenad samt käkade lunch.

Direkt tillbaka till jobbet för intervju nummer två som pågick fram till eftermiddagsfikat. 

Sammanställde våra sökande och sammanfattade våra synpunkter och intryck av de båda sökande som vi hade på intervju idag. Vid 16-tiden rundade jag av arbetsveckan och tog helg.

I helgen är det marknad igen i Hudiksvall och jag fick rapport om att det fanns verksamheter på marknadens som kanske inte hade de tillstånd som krävs. Detta är nått som jag måste följa upp till veckan.

Kvällen blev lugn och vi började med att ta en promenad med tjejerna genom byn. 

Till middag lagade vi LCHF pizza vilket verkligen är supergott. 

Såklart var det mycket valsnack på tv och både jag och Henke var trötta så vi somnade i soffan bägge två. 

Inga kommentarer: