måndag, september 19, 2022

Hemmajobb

Idag var jag rejält trött efter helgen. Idag var det också dags att åka ner till Gävle på undersökning och provtagning då jag för en månad sedan upptäckte en knöl i mitt ena bröst. Blev mammografi, ultraljud och sedan också biopsi på knölen. Fick positiva besked om att de inte trodde att det var något malignt men att de inte kunde veta säkert förrän resultatet på proverna kommer så det är bara att vänta till slutet av nästa vecka innan jag vet säkert.

Blev en promenad med tjejerna på lunchen och sen satt jag hemma och jobbade på eftermiddagen. 

Efter jobbet blev det en skogspromenad då vi gick och plockade svamp. Promenerade nog bara 3 km men fick ändå ihop ca 10 kg kantareller (gula och trattisar). Vi rensade trattisarna men de gula sparar vi tills i morgon.

Till middag hade vi rester från lördagen kreolska gryta så det gick snabbt och smidigt.

Inga kommentarer: