söndag, september 25, 2022

Återhämtning

 Lite jobbig morgon men sen blev det frukost och en promenad med tjejerna och efter det så kändes det bättre. Det är så fint i träden nu...

Vi lastade bilen med återvinning och pant och åkte och gjorde oss av med det. Stannade också och köpte lite ljung och annat för nu ser verkligen blomurnorna väldigt tråkiga ut då sommarblommorna vissnat.

Vi gjorde också en spontantripp till Forsa Handelsträdgård för att fika/käka lunch på Hennings veranda innan vi åkte hemåt igen.

Väl hemma kände sig Henke lite frusen och risig så han gick och la sig en stund medan jag först tog med Vinna ner till sjön då att hon fick köra ett litet sök med dummies. Bytte sedan och tog ned Esset som fick köra lite tolling, några vattenapporter och sedan sök med änder. 

Innan jag gick in planterade jag också lite av blommorna men sen kände jag att jag behövde ta igen mig lite.


På med myskläder, värmde lite glögg och slog på en film. Mysigt!

En kort promenad med tjejerna och sedan till middag lagade vi latmansbiff med tomat och fetaost. Kvällen spenderades under en filt framför tvn.

Inga kommentarer: