fredag, december 16, 2022

Hemmajobb....

 Tanken var att åka till jobbet idag men känner att jag har för mycket symptom för att vara bland folk så jag bestämde mig för att göra ytterligare en dag på hemmaplan. Sen så är det ju helg så då får jag ytterligare två dagar innan jag beblandar mig med folk. 

Idag jobbade jag sex timmar så det går framåt. 

Idag var det skidor och skidskytte och det blev verkligen succé för de svenska skidskyttedamerna. För ovanlighetens skull var det inte systrarna Öberg utan Anna Magnusson och Linn Persson som presterade på topp och vann och kom två. Hur kul var inte det!!!?

Annars blev det den vanliga promenaden genom byn. Riktigt kallt idag med -17 grader så vi eldade och hade det varmt och skönt inne.

Vi gjorde det enkelt och lagade spagetti och köttfärssås till middag och sen ringde Anette på kvällen. Hon ringde klockan 21:15 och vi slutade inte prata förrän klockan var nästan 01:30. Över 4 timmar långt telefonsamtal. Det betyder att man pratar på tog för sällan 😂😂😂

Inga kommentarer: