torsdag, december 08, 2022

Platt fall....

 Frös när jag somnade och vaknade svettig med ont i halsen. Tog feber och hade ca 38 grader. Jag brukar normalt inte känna av feber runt 28 grader men nu kände jag mig risig trots att jag bara hade lite ont i halsen och var lite hostig. Även ont i kroppen så det var kanske inte träningsvärk som jag känt de senaste dagarna. Sjukskrev mig men eftersom jag hade en kurs via Teams mellan 9-11:30 så ställde jag klockan och var med på den. Fram tills dess sov jag och efter den blev det en mycket kort promenad med tjejerna innan lite mat och sedan somnade jag igen och sov fram till klockan 15.

Vinna tycker inte att det är några problem att ligga nerbäddad.

När Henke kom hem hängde jag med och gick genom byn. Helt slut efter det så Henke fick fixa middag medan jag sov. Käkade och slappade sedan framför tvn resten av kvällen.

Inga kommentarer: