onsdag, december 07, 2022

Logejulfest

 Var på jobbet hela dagen idag när Henke åkte hem till tjejerna på lunch. Slutade dock lite tidigare, strax efter klockan 15 för att åka hem till tjejerna och gå med dem.

Äntligen äntligen äntligen har jag fått hem garner till min kommande hundtröja...

Bytte om och packade mig sedan iväg till stan för att ha julavslutning med logen. Vi var 11 stycken som träffades och åt gröt och skinksmörgås, hade julklappsutdelning samt lotteri. Jag hade turen att få en fin plansch och dessutom vann jag två vinster i lotteriet. En flaska vitt vin och en krans till ytterdörren.

Det var kyligt så när jag körde hem efter "festen" var det riktigt kallt i bilen, -14 grader. Fick frossa när jag kom hem så la mig under en filt och fick så också hosta. Hmmm....

Inga kommentarer: