måndag, december 19, 2022

Tillbaka till arbetsverkligenheten

 Idag var första gången jag var på jobbet på över en och en halv veckan. Tanken var att vara på plats på förmiddagen och utföra diverse arbete i arkivet och sen sitta hemma och skriva på eftermiddagen. Jobbade på fram till klockan 13 och åkte hem till tjejerna. Gick en promenad och värmde sedan mat för att sedan sätta mig och jobba igen. Men.... inget internet! Visade sig att i stort sett hela Rogsta hade driftproblem så det var bara att packa ihop allt och åka tillbaka till jobbet igen

Röjde och sorterade i arkivet och lyckades rensa bort och sortera handlingar i hela 40 pärmar. 😲😲😲

När jag kom hem kände jag av hälen väldigt väldigt mycket då jag i stort sett stått hela dagen idag. Inte bra! Blev en promenad genom byn men sen fick foten vila i soffan hela kvällen medan vi såg dokumentären om Ingemar Stenmarks liv.

Somnade ovaggat på kvällen och sov som en stock tills klockan ringde klockan 06:00.

Inga kommentarer: