fredag, september 22, 2023

En riktig skitfredag....

 Jobbade på plats på förmiddagen och satt sedan och jobbade hemifrån på eftermiddagen. Slutade vid 15:30 men skulle ha beredskap för att möta buller ikväll.

När Henke kom hem gick vi en promenad genom byn och sen blev det middag i form av köttfärsbiff.

Vi var bägge trötta efter veckan och Henke ska jobba då de har inventering i helgen så han somnade tidigt i soffan. Jag slumrade en stund efter maten men var sedan tvungen att sitta vaken, beredd på att bli utkallad för bullermätning så jag försökte se lite serier. Var tvungen att hålla mig vaken till 01 men det var en pärs. Halv ett var jag fortfarande vaken men sen måste jag ha somnat för jag vaknade första 02:30 men kunde konstatera att jag inte blivit utkallad vilket förvisso var skönt men hela kvällen var ju ändå förstörd.

Hoppas på en fin dag i morgon så att jag kan njuta av ledigheten med tjejerna när jag är själv.

Så här ser såret ut idag då det blött och vätskat lite och jag dessutom är lite svullen och blå.

Inga kommentarer: