lördag, september 23, 2023

En riktigt fin höstdag

 Henke åkte till jobbet före 7 men jag sov vidare och hade ingen brådska på förmiddagen. Steg upp vid 8-tiden men såg klart serien som jag somnade i från i natt samt lite nyhetsmorgon. Gjorde sen varma mackor till frukost innan jag rastade tjejerna och kortis och åkte ner på stan. 

Köpte lite nya kuddar till soffan, hämtade en topp som jag beställt på MQ och var och handlade. När jag kom hem planerade jag lite ljung i krukorna vid brom och sedan åkte jag och tjejerna iväg till Lunkarbo där det blev en härlig skogspromenad med lite kantarellplock, fotografering och dessutom hittade jag två fina träningssjöar som jag ska testa. Då jag hade gymadojjor var jag dock väldigt blöt öm fötterna när jag kom hem.






Henke kom hem vid 17-tiden så då blev det middag. Vi började med lite koppar med het ost och sedan åt vi Club sandwish med oxfilé och pommes till middag. Jag hade dessutom köpt blåbärsbakelser som blev efterrätt efter en liten kvällsvila i soffan.

Inga kommentarer: