tisdag, september 19, 2023

En vanlig arbetsdag

 Idag var det en helt vanlig arbetsdag. Jag var på plats på kontoret på förmiddagen och eftersom det var lite grådassigt väder så hängde jag med ut och käkade lunch, Indiskt, innan jag åkte hem till tjejerna men först mätte jag också ett radonprov så det blev en lång förmiddag på plats.

Väl hemma blev det en promenad med tjejerna och jobb fram till klockan 16 då jag slappade i soffan en stund.

När Henke kom hem gick vi ut en promenad med tjejerna. Regnet och det grådassiga vädret hade dragit vidare och så det var riktigt fint. Temperaturmässigt var det en enorm skillnad mot i går. O grader 06:30 igår, 15 grader idag.

Skogspromenaden bjöd bl.a. på en svampig stubbe 😂


På kvällen lagade vi mexikansk räkgryta till middag och annars så blev det mest slapp framför tvn.

Inga kommentarer: