onsdag, september 20, 2023

Inventering, bullermätning och hundträning

 Idag blev det en lång arbetsdag. På förmiddagen och en bit in på eftermiddagen var vi ute och inventerade verksamheter inom ett av de största industriområdena i Hudiksvall. Lunch intogs på en restaurang då vi var åtta personer som genomförde inventeringen.

På eftermiddagen var jag ute och mätte musikbuller då vi har klagomål från en restaurang i stan. Mätningen pågick till 17:45 och direkt efteråt åkte jag till Forsa för att träna hund. Idag var det WT-upplägg och Tobbe och Göran hade varit på plats lite tidigare och gjort ett upplägg så de var redan igång när jag kom.

Träningen gick inge vidare. Esset var slarvig på dubbelmarkeringarna och tog inte mina signaler nå bra på dirigeringarna...

När jag kom hem var det redan mörkt så detta var sista gemensamma vardagsträningen i år för vi hinner inte längre träna efter jobbet innan mörkret faller.

Inga kommentarer: