fredag, januari 18, 2008

Jogging

Idag efter jobbet tog jag på mig joggingskorna igen och stack ut och sprang. Hundarna var jätteduktiga och försökte inte en enda gång att stanna och nosa eller försöka kissa på hela tiden. Tur det för hade det velat stanna så hade väl jag gjort det eftersom det gick något tyngre än vanligt då det var ett tag sedan jag sprang. Skönt i alla fall att det blev av igen...

Måste berätta om en händelse idag på thaien... Åt som vanligt lunch där idag och när jag tog den sista tuggan känner jag att jag biter i nått... Jag har bitit i en lite röd chilifrukt vilken är enormt stark! Halva munnen/halsen domnar bort och jag dricker 5 glas vatten. De är snälla och ger mig dessutom en extra glasskula till de friterade bananerna hehe. Sen var det bra igen...

Till middag blev det pizza idag och sedan såg vi en film som Henke fixat... Somnade ett tag efter filmen och vaknade inte förrän klockan 02 då vi såklart gick och la oss.

Inga kommentarer: