måndag, januari 14, 2008

Ny vecka som ett år äldre...

Jaha, det var den helgen. Känns som om livet bara går för runt nu... Hinner liksom ingenting utöver det vanliga jobba, äta, sova och gå med hundar...

Idag började en ny vecka. Blev mest möten idag och dessutom lite inläsning.

På lunchen tog jag med hundarna ut på golfbanan. Tyvärr var det plussgrader och gråväder i dag men det är ju skönt att promera där i dagsljus i alla fall.... I slutet at promenaden fick jag panikont i magen så det blev till att skynda till bilen och åka hem. Efter en stund blev det bättre så jag åkte tillbaka till jobbet och jobbade resten av dagen.

Efter jobbet blev det en kort skogspromenad på 40 minuter. Magen spökar fortfarande lite men inget allvarligt... lite orolig och bubblig bara...

Senare på kvällen aktiverade jag hundarna lite med fjärrdirrigering, positionsträning, slalom och kryp inomhus. De var riktigt duktiga!

Senare på kvällen blev det lite bokföring för SSRK och mera hann jag/orkade jag inte idag.

Inga kommentarer: