tisdag, januari 29, 2008

Jogging

Idag blev det jobb som vanligt och nu för tiden känns det som om det bara är möten, möten och åter möten.... så även idag....

På lunchen gick jag en promenad på isen. Hehe Neo är rolig för så fort han hittar en stock som sticker upp i isen så går han dit för det finns ju ingenting annat att kissa på när man är på isen. Gjorde också en landstigning för att bajsa för inte kan man bajsa mitt på platta isen.

Lite bilder:



Undrar vad den här villan skulle kosta om man ville köpa den....? Fin är den i alla fall och ligger bara 20 meter från stranden....

Efter jobbet bytte jag om direkt och tog med hundarna ut och sprang. Kände dessutom för att vara riktigt ordentlig och sträng med vovvarna så redan när kopplerna åkte på så var det jag som bestämde och det visade sig vara verkligt effektivs. Neo som är den lilla dragaren gick med kontakt fint vid min sida hela tiden tills jag gav dem fri-kommando för att gå och rasta sig. Så fort de gjort det så började joggingturen och idag blev det en lite annorlunda sväng i mörkret efter en sträcka utan gatubelysning. Blev totalt 4 km och då sprang jag 3,2 km. Lite kortare sträcka under vintern altså men huvudsaken att jag tar mig ut och springer.

Kvällen spenderade jag i soffan med datorn på magen.

Inga kommentarer: