söndag, januari 20, 2008

Vackert men lite blåsigt

Vaknade och konstaterade att det var riktigt vacker väder ute omen lite blåsigt. Åt frukost och gick sedan en skogspromenad med hundarna. Blev bara jag och Henke som gick då det var rätt halt vissa sträckor och vi var de enda som hade broddar.

Som synes är snön i stort sett helt borta nu....


Å gatorna är rejällt isiga....

... man får hålla sig på sidan.

Snyggingen Neo

Humla kommer med min vante som jag tappat

Efter promenaden fick jag sååå himla ont i magen. Åt lunch men sen blev jag liggande och det ville inte släppa. Hade så ont att det röra sig i magen och släppa lite grand.

Åt middag även om smärtan inte är helt borta vi till slut fick åka hem. Trodde ett tag att jag skulle måsta åka upp på akuten men vid 17-tiden började men jag hoppas att det fixar sig så småninom.

Inga kommentarer: