lördag, juli 05, 2008

Regn regn

Idag sov jag för första gången på säkert 5 år ändå fram till 12, eller det klart att jag vaknat till nån gång men sedan somnade jag om igen. Hur som helst så behövde jag det tydligen...

Hade en slö start men efter att vi duschat och ätit frukost så åkte vi i alla fall ner på stan och shoppade lite. Henke köpte 3 skjortor, shorts, strumpor och jag köpte ett linne och lite underkläder. Var också på systemet och inhandlade lite drycker både hem och till båten när vi nu kommer ut. Det måste bli varmare för idag när vi åkte från stan efter att först ha varit på Radjos och ätit så var det bara 9 grader!!! Vi tog en sväng ut till Maln och kollade på strandfotbollen men det var så kallt att vi körde iväg en runda och tittade på alla nybyggen längst Skålbovägen istället.

Gick en runda med hundarna uppe i skogen innan middag. Klockan hade redan hunnit bli 20 så som vanligt blev det en sen middag. Efter maten såg vi film och spelade Yatzy. För ovanligthetens skull var det jag som vann!!!

Inga kommentarer: