måndag, juli 07, 2008

Nästan klart nu..,

Idag på förmiddagen skulle jag gå en kortis med hundarna men vädret såg ut att försämras så jag bestämde mig för att gå en långpromenad istället utifall det blev regn senare på dan. Promenerade upp i skogen och bort till Idsjön-Bodsjön där hundarna såklart badade. När de var nöjda gick vi vidare och kom hem efter ca 1,5 timmar.

Henke hade under tiden börjat med fönsterna så jag högg i jag också. Målade lite, spikade lite och sedan kom Helena så då blev det kaffe och en liten paus. Målartvättade sedan bron, en bänk och samtliga plåtar under fönsterna samt grundade de vita som ska målar. Hoppas kunna göra klart i morgon...

Innan vi gick in åkte Henke en sväng till Håsta och jag gick med hundarna. Sedan blev det tre-rätters middag som vanligt när det är semster...

Kvällen spenderades vid tvn för vi var rätt trött efter att ha jobbat ute i nära 8 timmar.

Inga kommentarer: