lördag, juli 26, 2008

Svensexa, hagelbössa och bad i Enånger

Redan klockan 07:30 åkte Henke iväg på Svensexan, de skulle kidnappa objektet ifråga på jobbet i Sundsvall så de var tvungna att åka tidigt. Jag steg upp då och åt frkost och gjorde mig klar för att åka med Gunilla till Delsbo vapen. De hade meddelat att våra bössor inte skulle levereras förrän i september så Gunilla ville kolla på lite alternativ.

När vi åkte därifrån några timmar senare hade hon istället köpte en Annan bössa och vi hade övertalat dem att sälja den Classic som de hade hemma till mig istället för till den person som beställt den eftersom hon ändå tydligen kunde vänta. Så om en vecka ska jag dit och hämta den.

Det var enormt varmt idag så så snart vi var tillbaka i stan åkte jag till Enånger och hälsade på Birgitta. Vi åkte upp på Kännavallen och badade i ca 45 minuter och sedan åkte vi tillbaka till Änga och åt lunch. Efter maten var vi varma igen så då hoppade vi i poolen som var 25 grader.


När jag kom tillbaka till stan åkte till på Ica och handlade lite räkor. Cyklade sedan till Ida eftersom vi skulle ha en räkmiddag med vitt vin. När det blev lite kallare satte vi oss i växthuset där vi satt fram till klockan 00:30 då jag cyklade hem.

Det var 28 grader i huset då så jag sov framför ett vidöppet fönster.

Inga kommentarer: