fredag, januari 09, 2009

Full fart mot helgen

Varför kan inte varje vecka vara så här? Perfekt med tre dagars arbetsvecka. Jobba tre dagar ledig fyra dagar, jobba fyra dagar, ledig tre dagar. Så skulle jag vilja ha det!

Idag ska vi i alla fall fixa lite inför vår nyanställda som kommer på måndag. Rummet ska iordningställas och introduktionen läggas upp. Blir nog en skön avslutning på denna arbetsvecka.

Efter jobbet åkte vi och beställde tapeter till köket så nu är det bara till att sätta igång...

Vi åkte också på Intersport för att Henke skulle köpa löparskidor, av bara farten köpte jag ett par också. Måste ju kunna jaga på honom i spåret...

Hade såå ont i huvudet när vi kom hem så att jag blev sängliggande medan Henke gick med hundarna. Med lite tacos i magen sedan så piggade jag på mig så pass att jag i alla fall orkade ta bort julgardinerna i köket som är de mest juliga med tomtar på. Nu är det bara de röda kvar i vardagsrummet men de är inte julröda så de kan lugnt sitta ett tag till...

Inga kommentarer: