onsdag, september 16, 2009

Första gänget trattisar

Idag blev det bara en vanlig skogspromenad för mig och hundarna. Är rätt trött för tillfället och än är jag bara halvvägs in i en mycket intensiv vecka. Hur som helst så gick jag och kollade lite efter trattisar idag. Tycker det är så svårt att hitta dessa när man under lång tid har plockat gula kantareller sov är så synliga att de nästan ropar "kom och ta mig" när man är i skogen. Hur som helst så blev det i alla fall ett par liter å med tanke på hur trött jag är så blir det nog att de får ligga och torka så tar jag hand om dem sen...

I skogen passade jag också på att ringa till Camilla och stämma av lite inför kommande besök i Göteborg så nu är det bara till att packa.

Väl hemma blev det middag och sedan slappade vi framför tvn. Tack och lov för IDOL säger jag bara... Herregud vad kul det är att se nu i början, det finns verkligen folk som gör vad som helst för att gå exponera sig i tv. Jag undrar vad det tror att det ska leda till att de gjort bort sig i tv. Hittills har väl ingen som "gjort bort sig" i Idol blivit någon stjärna bara för att de varit med...?

Inga kommentarer: