måndag, september 28, 2009

Sovmorgon, shopping och vinterförvaring av båt

Sovmorgon blev det idag, vi sov till klockan 09:00, tog det lugnt och gick sedan och åt en hotellfrukost som var lite si sådär. Mätta blev vi i alla fall och det var lätt att städa ur rummet då vi ju inte hade så mycket grejer med oss.

Precis när de öppnade på E-center klockan 11 anlände vi och shoppade ytterligare lite innan vi begav oss hemma klockan 13. Släppte av Helena och åkte sedan själv hem och gjorde en snabb uppackning innan jag tog hundarna och gick ner till Reffel medan Henke körde runt med båten. Nu skulle den bäddas in för ytterligare en vinterförvaring. Byggde ställning och spände över presenning. Det sistnämda fixade Henke medans jag fortsatte promenaden med hundarna och sedan gick hem och la mig då huvudvärken hade gett sig tillkänna.

Blev liggande resten av kvällen och fick bara i mig lite mat innan jag beslutade mig för att gå upp och lägga mig istället. Det blev en riktig skitnatt då jag inte sov nästan någon ting

Inga kommentarer: