lördag, juli 23, 2011

Mellandag

Dagen idag känns som en mellandag även om jag fick en hel del gjort. Henke åkte till jobbet nån gång efter klockan 9 och då rastade jag hundarna och åkte sedan till jobbet för att skiva ut några handlngar och kolla läget.

När jag kom hem gjorde jag första halvårets bokföring åt SSRK-nh och det känns riktigt skönt.

Uppdaterad mig sedan om Norgehändelsen innan jag gick ut med hundarna i skogen. Idag blev det mera kantarellplockning på två olika ställen så i morgon måste de rensas men det är OK.

På eftermiddagen åkte vi ner på stan en sväng. Var mycket folk ute så vi hade tänkt cykla ner men först hämtade vi kinamat som vi käkade på altan. Under tiden mulnade det till och helt plötsligt kände vi inte för att cykla ner på stan. Vi gjorde räkningar istället och började sedan planera lite inför finbesöket som kommer att anlända i morgon. Brorsan, Amanda och Emil kommer i morgon. Ska bli riktigt roligt!

Inga kommentarer: