onsdag, oktober 19, 2011

Miljöbrott och restaurangbesök

Idag stod det Gävle i kalendern å då är det väl helt enkelt bara att åka till Gävle. Var först på jobbet en timma men sedan blev det tåg till Gävle. Dags för träff tillsammans med Miljöåklagare och polisen. Alltid trevliga tillställningar det där.

På vägen hem, eller snarare till tåget så hade jag sån lust att stanna och shoppa men tyvärr fanns inte tid till detta. Kom till tågstation och kunde gå ombord direkt.

Väl tillbaka i Hudiksvall hann jag tillbaka till jobbet igen i ca 45 minuter och sedan var det dags att gå till Medelhavskällaren för middag tillsammans med Druiddamerna. Idag blev det en fiskplanka och sedan unnade jag mig friterad camenbert med varma hjortron till efterrätt. Hem kom jag först vid 21:30

Inga kommentarer: