onsdag, oktober 26, 2011

Tillbaka på jobbet

Tog en rövare idag och åkte till jobbet. Tycker att Vinna är så lugn på förmiddagarna så då skulle hon nog ligga och sova men jag vet inte riktigt om det blev så... Hon skrek som en stucken gris när jag åkte strax före kl.7 och ylade en hel del när jag kom hem strax efter klockan 12. Grannen som jag mötte sa dock att det hade varit tyst när hon passerade vid 9:30 så jag tror inte att hon gnällt hela tiden. Tror dock att jag tar lite kortare arbetsdag i morgon, fyra timmar kanske.

När jag kom hem tog jag i alla fall med hundarna till golfbanan. Det var riktigt grådassigt väder och bilderna blev därefter. Vinna röjde lite mer på golfbanan är hon gjort i skogen. Hon håller sig generellt väldigt nära mig så man har fullt upp med att se till att inte trampa på henne eller snubbla på henne.










På eftermiddagen åkte vi på ännu en husvisning men detta var verkligen inget för oss. Huset föll mig inte riktigt i smak, tomten gillade jag inte alls och läget var riktigt dåligt eftersom det låg alldeles för nära järnvägen.

Blev en kort promenad till de stora vovvarna ikväll eftersom Henke skulle iväg och jag skulle skjutsa honom.

Vinna var som en rabiessmittad piraya ikväll. Gick an hela tiden och bet på allt. Försvann ur rummet helt plötsligt och hörde efter ett tag svaga pip. Letade henne men hittade henne inte å då visade sig att hon har klättrat upp för trappen och var på övrevåningen, eller 3 steg ifrån.

Vi tränade lite sitt och sedan klippte jag klorna igen så sen somande hon...

Inga kommentarer: