tisdag, januari 01, 2013

Årets första dag!

Vaknade vid 10-tiden och kände mig förvånandsvärt pigg tack och lov. Frukost och sedan packade vi allihop ihop alla grejer. När Ida och Gösta åkt gick vi en promenad med hundarna men det var väldigt halkigt!!!

Efter promenaden fick både Vinna och Humla apportera vilt som jag tagit mer. Året kan väl inte börja bättre!!!? Hoppas att jag håller i det och tränar flitigt i år för min träningsmoral har verkligen inte varit på topp det senaste året. Här kommer lite bilder:















Innan vi lämnade Änga för denna gång åt vi upp förrättssoppan från igår till lunch och sedan körde i hemmåt. Vi anlände precis lagom till Ivanhoe men så flitigt tittade jag inte på den. Vi packade upp, vi duschade och sedan lyckades jag slumra till en stund också.

När jag vaknade åkte vi och åt en traditionsenligt Pizza så här på nyårsdagen!

Kvällen spenderades med nyårskarameller, årskrönikor och Sagan om Ringen.

Inga kommentarer: