måndag, januari 07, 2013

Tillbaka till vardagen

Efter en lång ledighet trots att jag varit in och jobbat lite så är man nu tillbaka i vardagen. Känns i ärlighetens namn riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen och rutiner igen. Inte nog med att man nu sover och äter mera regelbundet nu ska jag tillbaka till LCHF mathållningen också vilket borde innebära några kilo bort….

Fint väder på luncen gjorde att jag tog en lång promenad i skogen med hundarna. Neo visar tydligt att Vinna höglöper och det visade även Vinna. Har aldrig sett en så villig och tydlig tik. Lättparad kan man misstänka ;-)

Efter jobbet gick jag en promenad med Jenny och hennes mellanpinscher. Vinna blev hyper när vi kom ikapp men sen brydde sig inte hundarna om varan över huvudtaget.

På kvällen redigerade jag alla bilderna som jag tog på de anställda på Byggkontoret, miljökontoret och räddningstjänsten så det tog drygt 1,5 timma. Såg också Sveriges mästerkock och incognito. Kom inte isäng förrän vid 23:30.

Inga kommentarer: