måndag, januari 28, 2013

Tröööööööött!!!

Varför är jag sååå trött? Sov dåligt i natt så att jag var trött på kvällen är väl inte så konstigt men det känns som att jag är trött mest hela tiden nu för tider.Varför?

Jobbade på som vanligt och fick en kort runda med hundarna efter jobbet. Var supertrött så jag tänkte att det kanske var dumt att träna men det blev precis tvärt om. Körde Basic Höger och Vänster apporteringar med Vinna samt stopp och ut-kommando. Funkade fint men så är det verkligen basic basic också!!!

Med Humla körde jag olika kommandon av ut. Lätt Ut så skulle hon ta en dummy som låg bara några meter bakom henne och tungt Ut så skulle hon springa Långt UT och ta den som låg långt bort. Dunkade kanon. Körde även linjetag förbi en dummy och även detta funkade fint!

Somnade i soffan och det var ju inte bra för då blev det ytterligare en “dålig” natt…

Inga kommentarer: