fredag, september 27, 2013

Full fart mot helgen

Denna veckan har varit hektisk men nu är det full fart mot helgen och vilken helg sen…

Efter jobbet åkte jag förbi ICA och handlade lite innan jag åkte hem. Först gick dock jag och Henke på stan en sväng. Blev en ny vinterjacka till Henke och dessutom lite lyktor och lampor för utomhusbruk.

När vi kom hem blev det middag och sen åkte både jag och Henke iväg. Henke tog med Neo på poker medan jag styrde bilen mot Vigge och Chrilles place där det Nordiska tollargänget skulle träffas igen och träna för Anita Norrblom i dagarna två.

Denna gång samlades Anita, Johanna med Virpi, Elisabeth med Lynx, Marie med Chrille, Marija-Liisa med Jenta, Kati med Simba (Som var med för första gången) och jag och Vinna. Humla skulle också få komma ut och vara lite passiv under kursen. Blir bra för henne!

Vi träffades redan ikväll för att planera helgen, dricka lite vin och prata lite om vad som hänt sedan sist. Kommer att bli så bra det här!!! Blinkar

Inga kommentarer: