torsdag, september 19, 2013

Hur många Kramar finns det i världen

Idag var det full huggning på jobbet. Vi slutade dessutom lite tidigare än vanligt idag eftersom alla kommunanställda får se Filmen “Hur många kramar finns det i världen” som Glada Hudik Teatern har spelat in. Alla vi på kontoret hade lyckats få biljetter till samma föreställning så vi gick och såg filmen klockan 16 och sedan hade vi bokat bord på Manis för lite gemensam AfterWork. Mycket mycket trevligt var det!

När jag kom hem väntade nästa grej nämligen upplösningen på Broadchuch så klockan 21 satt jag bänkad framför tvn. Har varit en mycket bra serie som jag hoppas det kan komma en uppföljning på…

Eftersom hundarna haft det rätt tråkigt idag så fick de varsitt gott baconinlindad ben som de alla roade sig med medans jag njöt av filmen.

Vid 23-tiden kom Henke hem. Han hade varit på loge ikväll så vi var båda ut och “förlustade” oss lite lätt så här mitt i veckan… Party

Inga kommentarer: