onsdag, september 04, 2013

Träning och styrelsemöte

Direkt efter jobbet åkte jag till Anna för att sedan åka vidare till Zandra där hon hade lagt upp en träning med sök och dirigering. Idag hade jag bara Vinna med mig.

Hun skötte sig väldigt fint! Sökte lite försiktigt men för varje skick var hon säkrare och säkrare och jobbade på bra när det bara fanns några få dummiesar kvar i området. Jobbade sig även över en bäck! Himla skoj!!!

Dirigeringen som inte var så lång var också klockren.

Anna tog med Skraken och Skarven men de föll inte hundarna i smak. Vinna tog skraken över övertalning men inte skarven men nog sjutton skulle de smakas på dem bägge två.

Mötet var snabbt och effektivt så jag var hemma redan före 21.

Hann med uppdatering av SSRKs hemsida och mailade iväg de uppgifter jag skulle få iväg innan det var hög tid att krypa till sängs….

Inga kommentarer: