torsdag, september 12, 2013

Stockholm Stockholm stad i världen

Stockholm stockholm hela dan…

Steg upp klockan 04:50 eftersom tåget gick redan klockan 06:00. REACH utbildning anordnad av REACH-rådet stod på agendan idag. Mycket föreläsare och en del kortade gruppdiskussioner. En heldal med kemikalielagstiftning helt enkelt som avslutades klockan 16:15 och 17:15 gick tåget så inte blev det nån shopping heller. Jo förresten, sprang in på Clas Ohlson och köpte en glödlampsslinga för mörka sommarkvällar. Kommer att bli bra!

Tågresan hem gick enormt seg. Ingen internetuppkoppling på hela vägen så jag hann läsa igenom materialet från kursen och lite annat annars kände jag mig allmänt uttråkad där jag satt.

När jag kom hem hade Henke fixat “Flygande Jakob” vilket var väldigt gott för det måste ha varit i alla fall över 5 år sedan jag åt det sist.

Näst sista avsnittet av Broadchurch blev det också. Spänningen tätnar…

Inga kommentarer: