söndag, februari 16, 2014

Bara sport, bara sport, bara massor utav sport

Är man sjuk så får man ligga inne och se sport när det dessutom pågår ett OS så idag tog jag vara på den möjligheten.

Å när dessutom Sverige presterar som de gör nu så är det bara att se och njuta. Heja Sveriges skidlandslag där killarna idag matchade tjejernas prestation från igår och arbetade till sig ytterligare ett OS-guld för Sverige. Tänk att Sverige vann både dam och herrstafetten på detta OS!

Herrar

Även idag gick det bra iför Sverige även i de övriga sporterna…

Anton och Birgitta fyllde ju år idag så det var middag och firande på Håsta idag men jag fick minsann ligga hemma och kurera mig. Kan ju inte åka och smitta ner allesammans och bara tänka på mig själv heller. Idag orkade jag faktiskt inte heller så det var inte så mycket att fundera över…

Inga kommentarer: