måndag, februari 03, 2014

Första arbetsdagen i februari blev en vårdag

Februaris första arbetsdag genomförd….. Årets första personalmöte blev det på förmiddagen och sedan tog jag lite friskvård på lunchen för det var sååå härligt ute. Strålande sol, blå himmel och fem plussgrader. Helt underbart!!! Blev några bilder från promenaden…

DSC_0732DSC_0742DSC_0748DSC_0756DSC_0764DSC_0767DSC_0778DSC_0779DSC_0785DSC_0788DSC_0791DSC_0792DSC_0794DSC_0796DSC_0798DSC_0800

Tyvärr gick inte huvudvärken över så till fikat blev det en huvudvärkstablett å vips så försvann den… Blinkar

Direkt efter jobbet åkte jag till totohallen för att köra lite lydnad. Inge heller idag var det någon annan i hallen så jag blev helt själv.

Började med Humla och jag förstår bara inte hur min lugna och fokuserade hund blivit så stressig. Tänkte att om jag nu inte kan hålla på med jakten så kan jag i alla fall köra lydnad men det vete tusan. Hon går i gång så mycket att hon glömmer skallen.

Fotgåendet gick bättre idag men det var inte bra.

Rutan strulade en hel del,
fjärren gick riktigt riktigt bra Tummen uppmen
vittringen gick inte alls… Gråtande ansikte

Tog in Vinna istället.

Fotgåendet blir bättre. Hon är med bättre men positionen är inte så bra men det går åt rätt håll…

Hoppat går bra men ibland lägger hon sig vid sitt på andra sidan. Läggande är verkligen det hon alltid bjuder på så det är inte så konstigt…. Blinkar

Ställandet är riktigt fint och idag körde jag också apport några gånger och det gick också fint.

Kom hem klockan 18 å då blev det en lite promenad med alla vovvarna innan middagen som Henke hade fixat Rött hjärta

Kvällen bjöd på slapp och tv…

Inga kommentarer: