tisdag, februari 25, 2014

Men… ge upp!!!

Har väl aldrig varit sängliggande i över en veckas tid. Vad är det här? Inge feber men fruktansvärt täppt i bihålorna. Lock för öronen, täppt, ja helt igenslammad i näsan och sååå ont i skallen. Släpper tillfälligt nån timma men kommer hela tiden tillbaka…

Vid 10:30-tiden tog jag med Vinna och Humla och la ut ett sök med 8 dummiesar i skogen bakom huset. Det fick de dela på vilket gick rätt OK. Vinna stannade upp lite med dummien i munnen när hon hittat dem. Har hon inte gjort sen hon var liten men tror att det släpper bara vi kommer igång med träningen igen. Kändes i alla fall skönt att de fått göra nått. De fick också ta några markeringar vilket de båda gjorde bra.

Tillbaka i soffan slog huvudvärken till igen så jag somnade och sov till 13:30. Eftersom Neo inte varit ute nått på hela dan så gick jag en promenad med dem allesammans. Även promenaden slog mig i däck så jag sov fram tills Henke kom hem klockan 17:30 då det blev ytterligare en kort promenad med vovvarna.

Ett par gånger under kvällen släppte faktiskt locket för öronen korta stunder. Det finns hopp!!!

Inga kommentarer: