lördag, februari 08, 2014

Uppfödarutbildning

Riktigt skitväder med plussgrader och under natten hade det kommit några centimeter riktigt riktigt blöt snö, På vägen till uppfödarutbildningen hade en bil kört i diket så att jag blev stående ett tag innan de hade lyckats få upp den.

Uppfödarutbildningen om valpars beteende väntade idag mellan 10-15. Intressant men gårdagen tog ut sin rätt idag. Väldigt trött blev jag under eftermiddagen. När jag kom hem gick jag och Henke en promenad med vovvarna innan vi gick in och tog en kaffe och tårta men sen somnade jag framför OS-sändningen. Sov nog nästan 2 timmar då Henke väckte mig för att vi skulle börja med middag innan melodifestivalen väntade. Dagen omgång var verkligen ingen höjdare men att Sanna skulle gå vidare direkt var helt väntat….

Lite annan tv blev det också å sen var det ju hög tid att uppdatera hemsidan/bloggen med veckan som gått.

Inga kommentarer: