måndag, februari 17, 2014

Sjukdag nr 1

Lika bra att skriva in sjukdag nummer 1 för fler kommer det att bli även om jag känner mig lite piggare idag. Förhoppningsvis orkar jag gå en kort runda med hundarna på lunchen så får Henke ta tjejerna på en tur när han kommer hem från jobbet och rastar jag Neo en kortis.

Tyvärr är det inte nån bra OS dag på tv idag eftersom vädret ställer till det i Sotji så att skidskyttet som blev inställt igår inte kunde käras heller idag. Ja ja vi får väl se tjejernas hockey under eftermiddagen i alla fall där blir det nog tyvärr förlust så det bara smäller om det…

Inledde eftermiddagen med att ta hundarna på en promenad eftersom det var så fint väder. Det var kanske inte det smartaste jag gjort men det var ju sååå fint väder. Fyra plussgrader och sol, då bara måste man få gå ut en sväng….

DSC_0829

Inga kommentarer: