torsdag, februari 20, 2014

Blev en dag till…

Hade ju tänkt jobba idag men efter att ha varit på mötet med logen igårkväll så insåg jag att det inte funkar. Har fått ett ljud i öronen, som en datafläkt som surrar hela tiden. Har haft så en gång tidigare och då var trycket så högt att trumhinnan höll på att spricka. Ringde hälsocentralen och fick den avsvällande nässprayen som jag fick sist så nu hoppas jag att det släpper under helgen.

Dagen blev lugn. Såg såklart OS men det var ingen bra dag idag så idag blev det inga medaljer. Ledsen

Mådde dessutom illa till och från under dagen så jag sov faktiskt stora delar av eftermiddagen.

Som vanligt gick jag rundan med hundarna och när Henke kom hem gick vi en liten kortis eftersom han skulle iväg direkt igen. Skjutsade in honom till stan vid 18:30-tiden och hämtade honom sedan vid 22:30-tiden. Hann under tigen äta middag, se tv och göra lite logebokföring. Lika bra att göra det direkt när man kommer ihåg …

Inga kommentarer: