lördag, februari 15, 2014

Sport är inte hälsosamt när man är sjuk

Ja det var precis som jag befarade…. Dags att bli sjuk vill säga… Feber, ont i skallen och väldigt ont i halsen. Inte ont i halsen som det brukar vara utan mera ont i lungorna. Ömmar liksom bara man andas in…

Började i alla fall dagen med att se damstafetten på tv. Kan meddela att det inte är skönt att hetsa upp sig såsom jag gjorde när Kalla närmades sig. Jag satt och hejade samtidigt som jag pressade båda händerna mot skallen för att det gjorde så ont. OS-Guld till tjejerna i stafett efter en sanslös uppåkning av Charlotte Kalla!!!

Vinnafilm

Efter denna urladdning och ett antal piller senare så gick vi ut en promenad med hundarna men sen hamnade jag i soffan igen. Känner mig verkligen inte pigg!

För att ändå göra nått så åkte vi in till stan på eftermiddagen och hejade på strands handbollsdamer som gjorde ännu en fantastisk match i sin jakt på en plats i allsvenskan. Heja Strand!!!

Efter matchen gick vi upp till Birgitta och fikade innan vi åkte hem och käkade middag.

Blev lite curling, hockey och annat OS idag och allt vann Sverige. Hoppas att det håller i sig ända tills OS är slut!

Såå för att vara en sjukdag har det varit VÄLDIGT mycket sport idag måste jag säga!!!!

Inga kommentarer: