fredag, februari 21, 2014

Tillbaka på jobbet för EN dag

Så var man tillbaka på jobbet då…. Inte för att jag är helt frisk men jag är piggare och dessutom har jag ju varit hemma i en vecka så jag måste fixa sjukintyg om jag ska vara hemma längre och det ids jag faktiskt inte….

Hur som helst så var jag väldigt effektiv och hann med många av de ärenden som inkommit medan jag var hemma. Hade dessutom radion på så jag hörde hur Sverige först tog ett brons i skikross och lite senare ytterligare ett brons i Curling.

Efter att ha varit hemma på lunch och gått en promenad med hundarna i snöstormen så hörde jag Sverige vinna över Finland i Hockeyn så nu är de klar för OS final. Bra OS dag för Sverige idag således!!!

Kom hem klockan 17 å då hade Henke skottat stora delar av gården. Det har säkert kommit ett par decimeter vilket känns helt onödigt. Hade ju tänkt träna lite vilt i skogen i helgen för där var det faktiskt snöfritt…. Skit också!!!

Kvällen blev lugn och i morgon väntar nästa äventyr… Vad nu det blir… Jag har mina misstankar…

Inga kommentarer: