måndag, september 26, 2016

Ingen bra dag!

Vaknade med huvudvärk å jag som skulle åka till Gävle idag. Kände att det inte var läge att sätta sig på tåget i det skick jag var men åkte i alla fall till jobbet efter att först ha tagit en migräntablett. När jag fick i mig lite frukost och kaffe så kände jag hur det började lätta men var ofokuserad och trött hela dagen.

Åkte hem till hundarna på lunchen och sedan fick de hänga med till jobbet.

Slutade vid 16:30, åkte och handlade och tankade bilen och åkte sedan till veterinären och beställde valpfoder. Nästa vecka tänkte jag att jag skulle gå över till valpfoder på Vinna.

En promenad i skogen med tjejerna då jag plockade svamp och de pt blåbär.

Efter middagen hade jag tänkt börja ringa runt till valpköpare men då kom migränen tillbaka så det blev go´natt redan klockan 20:30.

Inga kommentarer: