torsdag, september 29, 2016

Inspektioner och packning

Idag genomförde vi de två sista inspektionerna när det gäller bekämpningsmedelsprojektet. På eftermiddagen tog jag tag i högen med ärenden som uppkommit nu när vi varit ute på mycket inspektioner. Jobbade på fram till närmare 17:00.

Väl hemma blev det en kort promenad med tjejerna sedan fick de dela på ett sök med 12 minidummiesar. Båda var jätteduktiga och idag upplever jag inte att orken tröt nått på Vinna utan hon jobbade på bra.

Skjutsade Henke till logen och åkte sedan och köpte valpfoder till Vinna/valparna och palt till mig. När Henke är borta passar jag på att äta Pitepalt! Mums tycker jag men Henke är inte lika övertygad om den saken.

La fram grejer inför morgondagens resa, pratade med ytterligare några valpköpare och läste sedan lite men somnade såklart vid 21-tiden men vaknade när Henke ringde vid 21:45 då han ville bli hämtad.

När vi kom hem rensade jag kameran och uppdaterade bloggen men hann inte riktigt med alla dagarna så nu blir det ett uppehåll ett tag.

Inga kommentarer: