lördag, september 17, 2016

Spontantripp till Sundsvall

Har blivit mycket fokus på jakt den här sista månadens och det känns lite annorlunda. Tjejen i förhållande Det känns lite annorlunda att Henke dessutom ber om att få åka till Sundsvall och shoppa. Hur bakvänt är det det? Inte för att jag är svårövertalad över att åka till Sundsvall och shoppa i och för sig….

Vi tog först en slö morgon, en promenad med tjejerna och sedan vid 12:30 så tog vi oss iväg till Sundsvall.

Första stopp blev Jula och Biltema där det blev presentinköp och dessutom köpte Henke en flytdräkt inför vinterfisket och jag köpte lite minneskort och lysgrejer till mig och tjejerna nu när mörkret faller på.

Lunch käkade vi på Birsta och sedan shoppade Henke slips och Skjorta inför kommande bröllop och vi avslutade med Stadium outlet men där blev det bara ett pannband. Jag shoppade nog för 300 kr medan Henkes inköp nog slutade runt 2000 kr å så säger man att tjejer shoppar så mycket. Winking smile

Hem kom vi inte förrän vid 19-tiden. Då fick tjejerna en promenad och sedan ett sök i skogen. Vinna blir snabbt trött och det tar jag sop ett lovande tecken. Hoppas att jag har rätt.

Vi köpte Thaimat till middag idag. Mums! 3 rätter och ett tillbehör för att få till en buffé.

Somnade, jo som vanligt somnade vi i soffan, denna gång runt 22:30.

Inga kommentarer: