torsdag, september 22, 2016

Matstafett

På jobbet fortsatte vi med inspektioner i projektet växthus och planskolor. Jag var som vanligt hem på lunch och handlade dessutom de sista inför kvällen.

Efter jobbet idag så hade vi den tredje matstafetten, den första i höst. Vi började med förrätt hos Emma. Hon bjöd på Clubsandwish-tårta. Som en smörgåstårta med Kyckling och bacon.

Efter det så var det varmrätt hos mig. Jag bjöd först på en välkomstdrink på rosévin och 7up och lite ostpinnar sedan hade jag lagat falsk Nobellsoppa vilket är en räksoppa med räkor och morötter.

Efterrätten åt vi hos Mats. Han bjöd på Blåbärspaj och linjon och kolapaj.

Som vanligt en mycket trevlig kväll. Evalotta som har mycket bättre mobilkamera än mig har tagit bilderna!

14355772_1089721234453262_8118542515559588245_n

Kvällen avslutades vid 22:30 å jag förberedde inför morgondagen och sedan somnade jag i soffan.

Inga kommentarer: